Plumen 001



Hur snygg är inte denna lampa?! Å den är inte bara snygg heller!! Det är en av världens snyggaste lågenergilampor!! Den har en helt fantastisk brinntid upp till 8år!! å för det låga priset 279:- :) Ska man komma med nånting negativt så är d att den inte är dimbar... men det känns ändå som ett litet problem!!







Jag diggar den starkt!! Å vill ni klicka hem en så går det alla tajders att göra det här å beställer du dessutom två så blir det fraktfritt!! Kalas eller hur?!

God fredagskväll på er, nu ska jag krypa ner så jag säger puss å god natt på er!




Kommentarer
Postat av: Heléne

Nyfiken på hur den lyser.Är det ett väldigt intensivt ljus? vitt/gult? kan det passera som "mys"?

Svar: Ja det är väl frågan vad du tycker är mys.... Men jag skulle nog säga något strakare än mys... Men det gör ju ingenting då den är sjukt läcker!! :)
karin nordén

2012-08-01 @ 16:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0