Brunt på väg tillbaka!



Dom här stolarna är i min mening to die 4 ♥



Det jag gillar med det här bordet är mixen mellan det ruffa hjulen å det mjuka trät.. Båda fr House Doctor!

ALLT från Dixie





Här var det LOVE at first sight ♥



Å tofflorna skulle jag mer än gärna stoppa fötterna i :) Hittade både dessa godingar på Inreda.com!
Tror att dom allra flesta av mina kompisar skulle säga att jag är en "vit" person å det stämmer! Men känner mer å mer att jag börjat kolla efter bruna detaljer, det trodde jag ALDRIG!!! Tror en mix av den vita basen skulle mjukas upp lite med bruna detaljer... Vad tror ni?! :)


Shyrre förvaring för "skräp" :)




Måste jag säga att jag diggar?! ♥ Å mycket större än jag trodde från början, kalas helt enkelt! Dessa "Recycling Tubes" säljs på bl.a Inreda.com, bara "ett klick" så är dom mina!! :)

To die 4!!



Det här är en lampa (House Doctor) som det står mitt namn på! ♥ Å den skulle passa "perfa" i det där huset som det åxå står mitt namn på... ;)


Rött är sött :)




Rött är en färg som ligger mej varmt om hjärtat ♥ Brandfilten såg jag senast när jag var på Åhlens å den väckte ett starkt "HAbegär"
Vilken är er hjärtefärg?! :) Kram å puss..


Inspiration :)



Jag bara ÄLSKAR vad jag ser, ett hem som konstnären Carola Kastman har skulle man ha...



Titta det är ju till och mad ett K i köket, japp det står redan mitt namn!! :) ♥

I <3 Humaity armband!




Har länge vart sugen på ett "Humaity" amband så idag när jag satt å bloggade lite såg jag till min glädje att Slott & Koja i Mora nu säljer dom :) Får man ta sej en tur till Mora då kanske...

Kan man få för många ljuskällor?!



Personligen tycker jag inte det, vad tycker du? ♥





På min önskelista står...



en sån här timmervägg, min fick gärna vara vitmålad! Å...



...jag skulle kunna göra NÄSTAN vad som helst för ett par såna här plåtskåp ♥♥ Tills vi hörs igen, puss å kram




Var sak har sin plats...



Inspirationsbilder fr GRANIT!! ♥

Rufft e´tufft, om du frågar mej.... :)



En bild från Tove Admans monter på Formex, jag är småförälskad i alla hennes alster måste jag erkänna... ♥


Eller vad sägs om hennes lampa "Edison"



eller HELT underbara taburetten.. som i min mening is TO DIE 4, en annan favorit är..



... vad mer kan man säga?! Höljet är i betong! ♥


eller kanske faller mattan just dej i smaken? Vacker, inte sant? Mattan "Flora" är inspererad från gamla nordiska stickmönster. Materialet är i frostbeständig betong och varje platta mäter 40x40x4 cm och väger 12kg/st.
Säljs som matta i storlekarna 120x160 cm (12plattor) eller i 120x200cm (15plattor)


Bokstöd



Eller det här ♥t som förövrigt är delbart å skulle passa å lägga nåt fint i till Alla ♥ns dag kanske, 2 presenter i en.. :)



Converse + MARIMEKKO!



Tycker jag var en rolig kombo ♥ :)

Jag <3 Fredagar!



Å ungefär så här brukar våra fredagar/lördagar se ut.... Massor m mys m la familia där OG hellre myser m mami än för papi eftersom jag är "mjukare", det tänker jag välja att ta som en komplimang.. :)
Undra om det kan ha något m bilden ovan att göra?! :o
Önskar alla er andra en superdupernajsig FREDAG ♥ :)

Nytt å MYCKET bra!


Tänker krypa ner å drömma om...



...sommaren ♥

Ställ & Såsser på hörnet...




..s VÅR går i ROSA!! What´s not to ♥ Hoppas vi ses där!! :)

Mer Dixie...



shysst förvaring i reptvinnad vattenhyacint... I ♥

OM jag vann på lotto...



.... så skulle jag nog kunna tänka mej Ernst "friggebod" ♥

Sant, så sant....



Härliga fraser från Dixie....

I <3 afSwedala



Kan man annat än älska dom här HELT FANTASTISKA konstverken som jag nästan tycker man kan kalla dom här välarbetade sängkläderna ♥
Färgsättningen är grym liksom dom små detaljerna, BINGO om du frågar mej!!
Tänk att få krypa ner under ett täcke där det står "Kyss mej lycklig"... eller att bädda ner det bästa man han under ett täcke som lyder "Tryggare kan ingen vara" - UNDERBART!

Har kollat återförsäljare å Kuckilikana både i Falun å här i Borlänge är lyckligt lottade å jag hoppas dom säljer massor!! ♥


Grymt Ulrik!!



Riktigt shysst tolkning av Lady Gagas senaste hit... :)

Alla <3ns dag :)



väljer jag att tillbringa med min fina familj ♥

Mys söndag....









Idag har det varit en enda lååång degdag här hemma, en dag med så lite måsten som möjligt. Kände som jag var i stort behov av en sån dag idag...
Tidigare kollade jag på e film: "Letter´s to Juliet, söt film m massor med romantik ♥ å ikväll sitter jag som vanligt bänkad framför Solsidan där man tryckt kan vänta sej en skrattfest = ME LIKE! :)

Trevlig söndag allesammans, kram å :* på er...

Snart är det alla hjärtans dag..



Å handlar man något ur GRANITS serie "Omtanke" (här är bara ett axplock, finns massor m bra å måste ha grejer!) i alla hjärtansdags present så dubblar dom hur mycket pengar dom skänker/såld vara till barnhemmet i Mung Mai fr.o.m idag å till på måndag den 14/2 ♥
Det blir ju 2 gånger OMTANKE, kan inte bli bättre!! Shoppa på! :)

Inspiration å längtan till sommaren



Satt å sökte inspiration, min är som bortblåst... Hittade en helt FANTASTISK sida med minst lika många fantastiska bilder på http://weheartit.com/ Varso god å NJUT! ♥

I regnbågens alla färger...



I ♥ this picture! Den får mej att le...

Garanterat GRANIT!


Letar ALLTID efter bra/snygg förvaring å GRANIT har det i massor, å till ett bra pris dessutom! Eller vad tycks om dessa skönheter? Dessvärre har jag ca. 25 mil eller nåt till närmsta butik.. :(
Tror d är fler än jag som önskar att dom kom till stan! :) Helt klart är ju att jag måste bege mej till huvudstan å det snart!

Mitt nya motto... :)


Starta den här dagen m en mysmorgon...



(ursäkta den dåliga bildkvalitén...)

RSS 2.0