Pattinerat på Österlen




Det här vackra huset är byggt 1925 i skånska Komstad, ett hus som är sej självt HELA vägen och jag fullkomligt älskar det!! ♥ Det stämmer absolut att i det enkla bor det vackra!
Varse goda att njuta..... :)







Dom vackra ruffa väggarna, det lite slitna golven och dom stora fönstren.... Åh jag är kär... :)










Bilderna har jag lånat fr Sköna hem å vill ni kan ni läsa hela reportaget här!





Grattis Gullan på 16års dagen!



Hoppas DIN dag blir precis som du önskat min vackra unge!! Älskar dej!!






breaking dawn



Alla Twilight fans vet precis vilken film som har Sverigepremiär idag, den 4e delen i Twilight Sagan!! Den sista delen är uppdelad i två... vet inte vad jag tycker om d men det vet jag nog efter ikväll för ikväll ska jag gå på bio med min finaLina å bästaste vännen å som vi väntat... Nu ÄNTLIGEN får vi se vad som händer med Bella, Edward å Jake!!






Vilken insperatör!! ♥ ♥ ♥








Snälla tomten..... :)



....jag skulle hemskt gärna vilja ha en sån här renfäll i julklapp, den finns på Åhlens för 899:- om dina nissar har för mycket att göra ;)






Rädda Hugo ♥

 

Ni är säkert många som läst om lilla Hugo med den obotliga sjukdomen Junktional Epidermolysis Bullosa Herlitz, kan ni tänka er nåt värre än att få den nyheten.... Alla föräldrars största skräck, ditt barn är sjukt i en obotlig sjukdom...... Ryser över hela kroppen å tårarna trillar, fy va orättvist!! :(

Som om det inte var nog så den operation som Hugo såväl behöver görs inte i Sverigen utan i USA, han är välkommen dit MEN det kostar pengar...

Därför behöver familjen ALL HJÄLP dom kan få!! Skicka ett SMS med "FBM 440" till nummer 72550 så skänker du 150:- till Hugos operation å läget är kritiskt för lilla Hugo...

Å i just det här fallet är INTE ensam stark, INGEN kan gör allt men ALLA kan göra något!! ♥

 

Här kan ni läsa Hugos mamma Hannas blogg.

Här kan ni läsa Aftonbladets artikel om familjen.

Här kan ni läsa Expressens artikel om familjen.

Här kan ni skänka pengar till lilla Hugos operation.

 

En otroligt stark historia som berör mitt ♥ Det finns inget alternativ än att skänka pengar!! Tänk om man själv eller någon i ens närhet skulle drabbas å man själv står där å behöver hjälpen...

Ens egna "problem" blir m ens pinsamma... Man blir verkligen påmind om hur skört livet är, ta hand om er!!

 

 


ceannis....

.... har kommit ut med en ny inspererande vinterkatalog! Dom mjuka fluffiga matrialen mot den kala tegelväggen, gifter sej kalas med varandra!



Den här grovstickade pläden är 2 die 4, inte sant?!






likaså den här pläden som ser ut som den är klädd med snöbollar, helt mojsig bara!! :)






Kärlek















Behöver ingen närmare beskrivning...






Rihanna

Oj va skoj, idag åker jag å 5 bruttor till huvudstaden å hoppas få se en alla tajders show med Rihanna!! Bokade biljetterna för ca 10månader sen å har verkligen sett fram emot det sen dess! Men nu är vi lite smånervösa för igår skulle hon spelat i Malmö men ställde in pga av sjukdom.... :( Håller tummar & tår att hon blivit piggelin så hon fixar kvällens spelning!! :)









RSS 2.0