familyroom

Japp idag tänkte jag tipsa om en sida jag nästan glömt bort eller i alla fall inte vart inne på, på länge... På familyroom hittar du allt möjligt, både för stora å små!! Det här är några av mina favoriter ♥





Busstavlorna ligger mej varmt om hjärtat 895:-/875:-



Muggar/Burkar design Arne Jacobsen (1902-1971) men känns helt rätt i tiden! 149:-



Den här tavlan tycker jag är hur kul som helst!! Man väljer själv vad det ska för text på kasettbandet och vilka låtar man vill ha med... T.ex "Sommaren 2012"
Så mycket minnen man har till musik, kan än idag komma ihåg en plats eller personer man varit med på en resa eller festivaler man vart på när man hör den där låten! Riktigt rolig present tycker jag! fr.325:-



Å så lilla ugglefamiljen som kan ha upp till 3 barn, där man får välja färg på alla ugglor för att få den så personlig man bara kan! 455:-

Å med lite tur kan du vinna ett presentkort och lyckan att få knappa hem någon av din egen favorit från just Familyroom!!


Bara klicka här för tävlingsregler å info!! :) Varmt lycka till!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0