Snart februari...

...undrar om det är min vårnerv som det börjar rycka i?! Man vill restaurera både här å där, både inne, ute (även om det dröjer något innan det är dags där) å en själv... Det sistnänmda är det mest bråttom me, har faktiskt fixat träningskort på ett gym i stan å tänkte på allvar ta tag i mitt liv eller i min integrerade badring kanske jag skulle säga... :) Har åxå planer på att springa tjejmilen i slutet på Augusti, än så länge är d bara planer men jag borde anmäla mej så har jag inget val... :)
En möbel jag ett tag funderat på är ett nytt matbord, har en väldigt klar bild över hur jag vill att det ska se ut!! Grova plank till själva bordsskivan, helst gråa å råa av väder å vind.. Underredet vill jag ha i grova rör... Ja det är min plan, ni får se det när det börjar bli klart... Har en period nu m lite mer jobb men förhoppningsvis snart! :))



Läckert eller hur?! :)

Kram å puss å sov gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0