"i det enkla bor det vackra"

är ett fantastiskt citat eller ordspråk tycker jag och sanningsenligt inte minst!! Jag är inne i en period när jag tycker jag har alldelens för mycket grejer, i den perioden har jag förvisso varit i ganska länge nu men fortfarande är jag INTE i hamn.... Får nog styra upp massor med fler loppisar om jag ska bli nöjd!! Jag tycker inte att jag har haft så himla mycket grejer framme någonsin men hur kan jag då ha lyckats samla på mej så in i vassen?! Det får bli ett av mina "missions in life" den här våren, iväg m allt, verkligen allt som jag inte behöver!! :)

En sak jag alltid velat ha men aldrig haft å även om jag hade tio... inte skulle göra mej av med EN enda är en kakelugn ♥ Det är mitt andra "mission in life" grej, fixa ett annat boende, ett med minst en kakelugn.... ;) för hade jag en kakelugn då hade jag även gjort mej en sån här.... :)




.... fantastiskt vacker i all sin enkelhet, precis i min smak! Just den här är designad av Trine Thorsen (och hennes pojkvän), en norsk fotograf som börjat tillverka möbler! En hemsida är under uppbyggnad men än så länge så kan du maila Trine om du är intresserad av en måttbeställd möbel. Det är även Trine som fotograferat...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0