Hemtex

Har precis tittat in på Hemtexs hemsida å hittade ngr helt klart prisvärda kuddar som föll mej i smaken... Tror jag måste ta mej en närmare titt å ta en tur till närmsta hemtexbutik, jag vill gärna klämma å känna lite innan jag kan bestämma mej :)


Budskapet är i alla fall helt sant!! :)


Gillade den här grafiska kudden me, kanske kan trycka in den någonstans här hemma... Visste min man om att jag tittade på fler kuddar finns det risk för att han byter ut mej... ;) Har bara cravings efter kuddar men har sopsäckar, typ 3st med kuddar ute i förrådet så han börjar nog bli liiite trött på mej å mina kuddar  Hahah :)

Hur som så önskar jag er en trevlig fredag kväll, jag å kidsen ska å titta på pappan som spelar inomhuscup/fotboll den här helgen. Ska bara packa med lite mutor först ;)

Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0