Fri som en fågel...

... ibland när jag drömmer mej bort så kan det ibland sluta med att jag önskar man bara kunde ta sats å lyfta mot himmlen, inte i ett flygplan utan mer utav egen maskin.... Sväva uppe i det blå, titta ner på allt "bullrigt" liv här nere på jorden medans man bara flög, svävade med bara vingarnas sus som sällskap. För mej känns det otroligt avslappnande och rofyllt! :) Fri som fågeln!!
Men eftersom det är en dröm som dessvärre inte går att uppfylla så har jag hittat det näst bästa.... ;)




Eller vad sägs om denna underbara lilla flygande vän?! Fattar inte att jag inte upptäckt den tidigare?! Den har funnits från 1992 å är ett utav designern Ingo Maurer å säljs bland annat på Urban living´s webshop!

Vill också önska er en god fortsättning på det nya året, hoppas på mycket spännane under kommande året! :)

Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0