Drömmer om...

... att börja om!! Nytt hus, nya väggar, golv å tak... Jag vet inte hur d är med er men jag kan få otrolig lust att börja om från början, riva ut ALLT å börja om från skratch! Rensa, rensa å rensa lite mer, göra sej av med allt "skräp" å bara vara i det nya.... Ni kanske undrar vad jag pratar om?! Inredning såklart, å inredning utav hemmet för att vara exakt!
Jag har väl sagt förut att jag bor i ett radhus, byggt 78-79?! Drömmer om ett gammalt hus med helt andra förutsättningar, gamla trätak, trägolv å allra helst minst en kakelugn, gärna vedspis också men det är inte alls lika önskvärt som kakelugnen ;)
Jag skulle välja enkelt, avskalat å inte för mycket lull lull... Absolut INTE för mycket lull lull!! :)
Det här köket tilltalar mej mycket! :)




Den här tapeten från Mr Perswall gillar jag skarpt!! :)

Trevlig helg å kram å en till kram!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0