Ledig fredag!

Idag har jaag förmånen att vara ledig! :)
Finns det nåt bättre än fredagar? Man har hela helgen framför sej!! Idag har jag i skrivande stund en bulldeg på jäsning, pottisbullarna i stekpannan (sjuka sonens önskemål) och till middag har jag planerat en mumsig Getostfylld kycklingfilé.... I alla fall hoppas jag mumsig, första gången den ska göras/ätas här hemma!
 
 
Så med andra ord, mesta delen av min lediga Fredag kommer att spenderas i köket!! :) Hoppas att ni andra får en fin fredag och en fortsatt trevlig helg!! 
 
Karin
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej!
Vill inte vara tjatig men jag undrar om du fått mitt mail?
Vill bara försäkra mig om att inte min mail har flippat ur?
Jag väntar på svar o även klänningen såklart;)
Ha de bra!
Lovisa

2012-09-04 @ 10:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0