IKEA katalogen 2013

Hej igen! :)
 
Nu var det så där förskräckligt länge sen igen... Har inget bra svar på varför förutom att min inspiration varit som bortblåst?! Det känns inte riktigt som mej som vanligtvis brukar spruta idéer?! Men nu så verkar det så sakteliga komma tillbaka till mej :)
 
Tror jag inte är ensam om att vänta hem årets "höjdpunkt" i postlådan, IKEA katalogen!! :) Alltid lika kul att bläddra igenom för att se om dom lyckats och levererat några "must haves"
Jag har ju inte klarat av att hålla mej utan tjuvkikat i den amerikanaska versionen å vill du göra detsamma så varse god å titta här!
 
 
 
Det här sovrummet föll mej i smaken!!
 
 
Det här kollaget tyckte jag var roligt!
 
 
Shyssta rena linjer i deras nya lampserie "Hektor" som finns både som Tak, Golvlampa och klämspot!
 
Kram å puss å hoppas vi ses snart igen!! ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej! Jag googlade på bröllopsuppsättningar o då kom det upp en bild på dig o din man och jag måste säga att du hade en otroligt snygg brudklänning när ni gifte er! Var köpte du den? Har du din kvar? Jag ska nämligen gifta mig på nyårsafton i år;) vore tacksam för svar! Maila mig gärna! [email protected]
Tack på förhand!
Hälsningar Lovisa

2012-08-23 @ 22:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0