Studio Lisa Bengtsson

Den här morgonen började INTE som önskat, jag vaknade klockan 8:15 det är då barnens skolbuss går...Jag hade inte hört klockan, anledningen var väl att jag har lyckats dra på mej en mycket ovälkommen förkylning med hosta och feber och var uppe och hosta i mer eller mindre hela natten så när jag väl somnade så sov jag.... STENHÅRT tydligen!! Vi fick rusa upp, barnen klädde sej medans jag fixade i ordning med frullen och sen packade deras ryggsäckar som just idag skulle fyllas med gympakläder i en och matsäck i den andra och skjutsa dom till skolan!! Men nu har jag ialla fall landat å satt mej att titta runt lite grann här, blir inte många knop idag känner jag...


Jag hittade Lisa Bengtssons fina vovvar och hennes kollektion "Tillsammans" Dom tilltalar mej å skulle absolut kunna tänka mej att ha en liten hundfamilj hemma...






Jag hittade dom på Inreda .com som börjat sälja dessa alster, dom är i A3 format (42*30cm) ock kostar 199:-/st
Jag vet inte hur det är med er men jag har då ialla fall inte ♥ att dela på dom... Kollektionen heter väl inte "Tillsammans" för ingenting!!

Nu tänker jag ta min febriga å hostiga kropp å slänga mej i soffan o kolla på en film å hoppas att dom där gröna små monstrena som häckar i min kropp tycker det är trist där, så dom ger sej av någon gång, det här har jag varken tid eller lust med!

Tills vi ses/hörs igen, må så gott å var rädd om varann!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0