Trevlig FREDAG på er!!

Hej alla glada!! :) Nu har jag FREDAG, jobbat 58 timmar sen i tisdags morse så nu var det skönt att få ta helg... Även om den här helgen är fullproppad med grejer, idag har jag lånat svärmors tvättstugeplupp å bokat den för att tvätta mina sofföverdrag.. Blir ju 6maskiner tvätt å sen hängandes i hela huset, nu får jag ju tillgång till torkrum så allt blir tvättat, torkat å klart på samma dag, LOVELY!! Å vi hinner säkert med lite fredagsmys med Idolfinal å snarre också skulle jag tro! :)

Imorn har vi massor med förberedelser då Adam ska ha "barnkalas" för sina polare å han ville ha Tacofest å dom är om alla kommer TJUGO STYCKEN! Puh, men men vad är väl d kommer säkert att gå galant! ;)

Kollade genom min inspirationsmapp å tycker dom här bilderna ser helt fantastiska ut, eller hur?! :)


Vilken dörr å att dörren ligger i New York gör ju heller ingenting... Så skön känsla, där kan jag se mej själv när barnen flugit ut!



Å här är då "mitt" sovrum!! ;)

Trevlig fredag allesammans å hoppas ni passar på å njuter av er lediga tid tillsammans!! Kram å puss....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0