Halloween

Trevlig lördag kväll på er, här hemma är det lugna gatan... Bara jag å Oggieboggie hemma å vi har laddat m karra, chirre å lärre! :) Roger å Adam är på disco i maserhallen... (även om R ska vara så osynlig som möjligt!) Linafina är på Halloweenfest, utklädd upp till tänderna ;) med resten av estetklasserna så henne ska jag hämta till natten, kan iaf inte slappna av innan hon är hemma!!
Imorgon jobbar jag min sista av 13 dagar på raken o 107timmar, hade planerat en lugn hemmakväll framför tv:n å mitt favvoprogram som imorn har seriepremiär; "Så mycket bättre" ett störtskönt program men som tur är finns det ju tv4 play för nu lutar det åt en partykväll med "bruttorna" :))
Får se hur jag känner imorn, men d är så långt mellan ggr alla är samlade så det skulle vara jättekul! :)




Lina, snyggaste vampyren i den här stan!! :) Hoppas du har skoj gumman!!






Kommentarer
Postat av: Eriiza

Oh, saknar att ha en massa galna linser, läckert ! =)

Men det blir så dyrt för mig, måste ha ett par med styrka. =/

2011-10-30 @ 15:57:52
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Postat av: Svar:

Ja visst är d roligt :) Å jag förstår om d känns ovärt att lägga ut massa pengar som d blir m styrka för nåt man bara vill använda på t.ex. en maskerad... Må så gott! :)

2011-10-31 @ 08:00:29
URL: http://ksomikarin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0