Gotländsk återvinning & I love it!

Christine & Johan har byggt upp ett i mitt tycke och smak ett fantastiskt hem på norra Gotland i en liten by som heter Lärbo Nors, som endast består av 3hushåll med dom inräknade!!
Dom har gjort det mesta själv, både renoveringsmässigt och möbelmässigt. Visby återvinning eller "skrotcentralen" är ett välbesökt ställe av paret, där har dom både hittat det ena å det andra! :) Varför finns det inget sånt ställe i Borlänge, eller finns det kanske det och jag inte vet om det?!


Älskar allt jag ser på bilden!!

 

Här uppe ville Christine ha allt vitt men Johan betsade ena väggen svart å det tycker jag han gjorde HELT rätt i!


 

 

Handfatet har Johan gjutit själv, händig kille det där...

 

 

 

Om ni vill läsa mer om Johan å Christine och deras renovering så hittar ni hela artikeln här...

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0