Skin & Bones

Hej hopp, den här dagen har varit lite upp å ner men nu lagomt till läggdags är jag iaf nöjd m dagen som helhet!! Har hunnit m mer än vad jag trodde idag när jag vaknade m migrän...

Nu har jag setat å kollat lite bloggar, håller stenhård koll på Carolines blogg "Gotlansliv" eftersom jag hoppas å längtar lite till dom ska få in deras HELT UNDERBARA betong trofé igen....



....du förstår varför nu va?! :) Den kommer att bli pricken över i, i vårt v-rum!! ♥

Men nu hittade jag något HELT annat som kanske skulle kunna få bli pricken över i.... på mej ;)
Hur coola är inte dom här smyckena?!


















Skin & Bones är alltså märket!! Du kan gå in HÄR för att hitta återförsäljare å priser!!

Nej nu är d dags för mej att kasta mej i X:et, ska upp nästan samtidigt me tuppen i morn för ett jobbdyn, mitt näst sista innan semestern... :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0