A room with a view....

Drömma kan man ju göra, natt som dag å precis hur ofta man vill... Det kostar ju inte ett öre! Å om jag verkligen fick göra verklighet av endast EN av alla mina drömmar så skulle det här kunna vara en bland mina "topp tio"





Tänk att verkligen kunna få bo granne med naturen på det här sättet.... Mitt vatten skulle vara havet, tänk att få bo granne med havet..... Det är en dröm som jag hoppas kommer att kunna bli verklig någon gång i livet!! Tror inte det finns mycket som slår det faktiskt!
Vad har ni för drömmar?! :)





Bilderna har jag lånat av IKEAs blogg.

Kommentarer
Postat av: lena

Hallo Karin, det där är precis i min stil och en dröm jag har är att bo vid vatten va underbart rogivande : ))

2011-08-16 @ 12:21:03
URL: http://my-mindfulness-life.blogspot
Postat av: Svar:

Hej Lena!! Va kul att du kollar in min blogg OCH att d finns fler med sköna drömmar!! Må så gott! Kram

2011-08-17 @ 00:10:47
URL: http://ksomikarin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0