Therese sennerholt * 5

Att jag har en förkärlek för Therese Sennerholt å hennes citattavlor tror jag ingen som brukar titta in hos mej undgått?! :) Hon har förmågan att hitta dom allra träffsäkraste å jag kan villigt erkäna än en gång att det inte finns en jag inte skulle kunna tänka mej... Å nu vet jag vad jag ska önska mej när jag fyller år här på våren!! :) Här kommer några nya alster ur hennes kollektion!




"Stay in peace. Be passionate. Smile. Or do what the F. you feel like"








Men eller hur, sant!! :) Fattar fortfarande inte hur det kommer ej att ingen är återförsäljare åt hennes alster här hemma....? Men "i min butik" skulle dom sitta som en smäck!! ;)
Ikväll ser jag fram emot att gå å käka med mina äldsta vänner, vi är ett tjejgäng på åtta å det är alltid lika trevligt när vi ses!! :))

Kram å puss



Kommentarer
Postat av: Sandra

Fin blogg! Jag tyckte headern och designen var väldigt snygg och fräsch. Var bara tvungen att säga det:)

2011-12-28 @ 12:34:50
URL: http://awesomenessphotos.blogg.se/
Postat av: Svar:

Hej Sandra :) Å tack, det värmer med feedback! Hoppas du tittar in och tycker till igen! Kram

2011-12-28 @ 12:54:31
URL: http://ksomikarin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0