Jul a la Ernst!

 

Nu var det länge länge sen jag gjorde något inlägg... Har haft dåligt med inspiration! :( Men nu så här i juletider lever jag opp, absolut min favvohögtid alla gånger!!

Jag gillar stämmningen å jag vet inte om det bara är inbillning men vist blir alla människor lite gladare å lite mer trevligare?!

Å jag har fått tillbaka min inspiration!! :) Men för er som inte fått varken julkänsla eller har någon inspiration så vill jag slå ett slag för mysgubben Ernst å hans julprogram "Jul med Ernst" där han tipsar om allt från en mossmatta till julgodis å bordsdekorationer.... Själv tror jag bestämt jag ska testa på hans knäckklubbor och även hans glöggsill! :)

Med det sagt så ska jag nu fara till Kupolen å fixa dom allra sista julklapparna för att sen fara å köpa julmaten för imorgon dan före dopparedan tänkte jag bara mysa hemma med familjen! :) Kram till er allihop!!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0