Önskar jag bodde granne med...

...GRANIT!! Vi ska ju få hit IKEA till julen 2012 men ärligt, fick jag bestämma skulle jag önska att GRANIT kom till stan! Dom har så mycket "måste ha prylar" å en sak är ju säker att Stockholm måste besökas av mej här i höst!! Ska ju dit den 1a November på Rhianna, så blir det inte innan dess så får jag ta å slå 2 flugor i en smäll då!! :)

Här är lite grejor som jag har på min "handlingslista"











Ja men eller hur, dom här grejerna klarar man sej ju inte utan... ;) Det står ju inte på så är det jul å till dess är ju det här tänkt!

Till vi hörs å ses, må så gott! :)




Kommentarer
Postat av: Johanna

Karin !!

Vi måste ta en shopping helg juh !

Trevlig Älg Puss o kram !!

:)

2011-09-23 @ 13:06:55
URL: http://frureija.blogspot.com/
Postat av: Svar:

Ja men hur trevligt hade då inte det vart!! <3 Kram p trevlig ÄLG på dej med!! :)

2011-09-23 @ 15:29:13
URL: http://ksomikarin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0