Sugen på förändring...



Har övervägt länge att tapetsera om hallen uppe men den rätta "andan" har inte velat falla på... Men nu snart tror jag det är dags att barnen (fast i sv/v) ska få sin plats på fler ställen än i mitt ♥

Vårkänslor...



Solen skiner, det droppar från taket, fåglarna kvittrar... SOM jag LÄNGTAR efter VÅREN å allt som hör därtill!! ♥

Tove Admans "gamla" godingar känns helt rätt i tiden!



Å jag gillar bägge skarpt!! ♥

Ernst Kirchsteiger



Som jag sagt förut så tilltalar Ernst snygga grejer mej hur mycket som helst, här är dom 2 alster jag har i min ägo!! ♥
Å föresten, jag hade TUR å såg Ernst himself på mässan... :)

Kalasdax för Oskar!



Igår firade vi vår lilla prins Oggieboggie som fyllde 6år! ♥ Gjort sej fin i skjorta dagen till ära har han åxå! :)

Till huvudstaden!



Imorn bär d av till vår vackra huvudstad på ett efterlängtat besök på Formex å förhoppningsvis få jag vara med å påverka Ställ & Såssers innehåll nu till våren... :)
Hur som, är d nog läge att sätta på sej haklappen om jag känner mej själv.
Å har jag tur...




så kanske jag springer på barfotamannen himself, Ernst Kirchsteiger som är en av mina favvoinredare! Hans enkelhet tilltalar mej, har både en vägglampett (bröllopspresent) å en helt fantastisk ljuskrona (julklapp) å imorn är han alltså på plats å ska föreläsa... :)

Till alla er andra önskar jag en riktigt trevlig fredag! ♥♥♥
Hej hopp!! ♥

Hipp hipp HURRA för Oskar som fyller 6år idag!!





Å min underbara gullunge, hoppas DIN dag blir precis så som du önskat dej!! ♥♥♥

I love Sturehofskrukor





Å skulle inta ha nånting emot ett besök på Sturehofs Krukmakeri :)

By Nord


kan man annat än älska d här..?

Vill hälsa er välkomna till min nya blogg..


m den här låten! ♥

RSS 2.0