Scrapwood

Hej alla glada! Har ni börjat jobba igen eller har ni fortfarande semester?! Själv är jag inne på min 2a vecka efter semestern. Tycker det är ganska skönt nu när vardagen kommer igång, på nåt sätt får då iaf jag mer gjort då.. Man passar på när man är ledig på ett annat sätt!!

Jag håller som bäst på nu att fixa det sista i v-rummet nu, det tog sin tid eftersom hela familjen var sjuk under hela semestern.... Ja den vart verkligen INTE som vi tänkt oss men det är en annan historia!!

Men jag har lite andra projekt å jag undrar om jag kanske skulle ta å tapetsera mej ett plank någon stans?! :)











Kunde vara ett underbart sätt att förlänga sommaren på kanske... :)

Det är Piet Hein Eeks är det som kommit på den den underbara idén för oss som kanske inte är jättevan att snickra å dona....
Tapeterna kan man köpa på scrapwoodwallpaper.com och kostar 169 £/ rulle.
Pallarna är även dom Piet Hein Eeks design!

Kram å en till kram tills vi hörs..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0