Hemtex

Hej hopp på er i regnrusket! Idag är det en riktig kulig dag ute här i Borlänge...
Jag har myst inne hela fm, skrotat runt i mina pjamasbyxor, haft skön musik i bakgrunden å bara varit - väldans skönt som ombyte faktiskt! :) Annars är jag nog rätt känd för att allt som oftst ha minst ett projekt på G!!
Igår var jag till Hemtex å shoppade, hade kollat in de här fina påslakanssetet i Jersey å igår hade dom extrapris å då jag slog till på en gång å OJ va skönt det var att krypa ner i sängen igår!! ♥
Tidigare på kvällen var gulliga Johanna här (Fru Reija) å hade ett inredningsparty, hon har blivit återförsäljare för Zbh eller Zelected by houze, så nu får vi vänta med spänning på våra paket som kommer m posten sen!! :)
Är det någon som är sugen på ett party så kontakta Johanna!!
 
Ikväll vankas det bus med ngr tjejkompisar, Bolanche (en krog) här i stan har varit stängd i nästan 2år å ikväll är det så nu åter premiär och på scen står inte mindre än två Borlängeband; Rootvälta å Sator! :) Är övertygad om att det kommer att bli en kul kväll!!
 
 
 
 
 
Önskar er en kalasmysig fredag!! :)
 
 
Karin

Kommentarer
Postat av: CAISA K.

Hej på dig
och tack för fler budgettips på kuddar!
Tyvärr har vi inte åhlens här nära oss,
men ska hålla koll när vi nästa gång rör oss nära nån affär :)

Blev så glad när jag såg att du hade plåt till sänggavel. Stod för en stund sen i ett bygglager och funderade på just samma sak, får se om det bli en plåtvariant ändå...
Znyggt!

2012-09-26 @ 19:45:48
URL: http://www.caisak.com
Postat av: Svar:

Hej Caisa, va kul att du gillade min sänggavel!! Jag är jättenöjd men dessvärre tycker jag inte att bilden gör den rättvis... :) Tack för en inspirerande blogg btw!! :) <3

2012-10-08 @ 22:35:00
URL: http://ksomikarin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0