jotex

Hej hopp! :) Nu var det längesen vi "sågs"... Min insperation har inte vart på topp helt enkelt, trist men sant! Satt å kollade runt lite å var in på Jotex av alla ställen... Har tänkt göra i ordning vår alltan på baksidan å behöver lite tyg, visar er mer om det senare! ;) Iaf så hittade jag på ett tyg i precis min smak, dock INTE tänkt till baksidan, hahah typiskt mej!! :)
Kunde inte låta bli att klicka hem ngr meter...



En massa pippisar på rad, "Tralla" och till priset av 59,90:-/meter!! Jag gillar det massor, va tycker ni?! :))

Kram å puss å nu hoppas jag inte d dröjer lika länge innan vi ses igen!! ;)




Kommentarer
Postat av: Tina

Va fint!! Det kunde man inte tro om Jotex! :)

2012-05-30 @ 21:25:31
URL: http://timonhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0