Weeeeehooooo!!

Lyckan är gjord å nu håller jag ALLA tummar å tår för både er å mej, fast lite mer för mej måste jag erkänna... SORRY!! Men jag kan bara inte låta bli! ;)
För bara några inlägg sedan visade jag bilder från balla Lovisa Burfitts supersnygga å coola porslinskollektion med den excentriska Mademoiselle Oiseau, tycker fortfarande att det står mitt namn på dom här skönheterna... Å nu kan man ha tur att vinna TVÅ MUGGAR ur just den serien hos Dessi å hennes blogg Home and desire i ett samarbete med
Call it Design



Home an desire läser du allt om hur du ska gå till väga. Tävlingen avslitas den 21/9 klockan 21:00

Stort lycka till önskar jag er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0