Min Linafina ♥



Får jag nöjet att presentera en av dom finaste människorna jag känner, min dotter Lina!
Hon är en levnadsglad, sprallig, nyfiken, omtänksam, busig, rolig, charmig, ödmjuk, hjälpsam, lättsam, målmedveten, ambitiös, glad, smart, trevlig, vacker (lika mycket på insidan), tjej med det STÖRSTA HJÄRTAT PÅ PRECIS RÄTT STÄLLE!
Hon är en dotter att vara mycket stolt över å det vill jag framför allt att du Lina vet om! Jag har från allra första gången jag såg dej å fick hålla dej i mina armar vetat att det här är en helt fantastisk människa å JAG VET att du kommer att gå långt! Det har jag alltid sagt å det kommer jag aldrig att sluta tro på!!

Jag älskar dej!!



Mami :)

Kommentarer
Postat av: Linis

FINASTE mammiii !!! <3 ¨

vad glad jag blir <3

2011-09-21 @ 17:53:34
URL: http://linaaeliasson.blogg.se/
Postat av: Svar:

Det gör MEJ glad <3 Jag menar varje ord, d behöver du aldrig tvivla, d vill jag INTE du någonsin gör!!<3 puss

2011-09-21 @ 20:41:25
URL: http://ksomikarin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0