Lob design!

Tror att dom allra flesat som tittar in här ibland har koll på att jag "jobbar" extra på Bollie På Hörnet i Yxfabriken å till mn stora lycka så kan jag nu meddela att Jenni som äger butiken har tagit hem dom stickade sitt/fotpuffar från Lob Design som jag skrev om för nåt inlägg sedan som även Norrgården skulle ta hem.... Jaja så där kan det gå när man ska vara så snabb hela tiden...

Hon har valt den i grått...




...och i svart




Dom mäter 55cm i diameter o 40cm på höjden och är i min mening 2 die 4!!


Då ses vi "På hörnet" i höst då!! :)




Kommentarer
Postat av: Julia

Pris??? Ursnygga!!!

2011-09-19 @ 20:52:18
Postat av: Svar:

Ja men visst är dom så RÄTT bara!! Jag vet bara vad dom tar på LOB.s sida å där är det 1090:- så orkar du inte vänta kan du ju klicka hem dom med detsamma där! :)

2011-09-20 @ 10:08:41
URL: http://ksomikarin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0