Jag skulle också kunna tänka mej ett missionshus!

Har suttit å letat lite inspiration, den har en liiiten benäg att vara frånvarande när jag själv inte är på topp MEN så "sprang jag på" det här fantastiska missionhuset, vilken rymd, vilket ljus, vilken frihet!! :)










Likadan tur som Malin & Anders som ägarna heter skulle jag aldrig ha men man får ju drömma så det tänker jag göra! :) Vill ni läsa mer om hur Malin & Anders tänkte under renoveringen så kan ni göra d här som för övrigt är samma ställe som jag lånat bilderna..




Kommentarer
Postat av: Carros Beauty

Sådär skulle jag absolut kunna tänka mig att bo ;)



//Carros Beauty, en skönhetsblogg full med tips

2011-09-26 @ 17:01:39
URL: http://carrosbeauty.blogg.se/
Postat av: Julia

Samma här!!!

2011-10-03 @ 08:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0