Gör om, gör rätt = Therese Sennerholt is THE SHIT! ;)

Vad gjorde jag utan observanta "bloggisar" :) Den superduktiga Therese som jag skrev om igår heter ju INTE Sernholt utan Sennerholt å jag tackar "Julia" ännu en gång för att du "rättade" mej, klart kvinnan ska få heta det hon heter å inte Sernholt som i Marie Sernholt eller det finns ju typ dukar å lite annat "piff" som heter Sernholt också... Jaja, det ska vara rätt å riktigt!! :)

Allas vår favvo, citatdrottningen nr:1 Therese Sennholt! har gjort det igen... Hon har i ett samarbete med "A carpet" lanserat en rad grafiska, helt juvliga mattor!!









Jag säger bara W O W! :) Vill ni lägga vantarna på en sån här matta får ni bege er till Stockholm och NK som är ensamma om dessa juveler!
Bilderna går ju verkligen inte av för hackor dom heller...  Stylade av Lotta Agaton & fotade av Pia Ulin!

Min önskelista kommer ju aldrig ta slut... Men tomten jag LOVAR att jag ska vara riktigt, riktigt snäll... precis som jag alltid är alltså... :)




Kommentarer
Postat av: Julia igen :)

Lotta Agaton är super! Jobbade med henne när vi öppnade gertrude på norrmalmstorg! Hon har alltid briljanta idéer vad gäller foto, inredning, guldkorn som man kan få tag på från loppisar.. Hon fixade bl.a. Supertuffa plåt "grejor" som stolar, bord, lampor från ngn loppis i danmark! Så om du är intresserad av den lite "trashiga" stilen kolla gärna på utländska sidor.. By the way! Gillar din blogg! Du har god smak!!! Ha de/ Julia

2011-09-14 @ 09:09:23
Postat av: Svar:

Åh tack snälla Julia :) Blir jätteglad av din positiva feedback å tack för tipset!! :)

Ha d bra du med!! :)

2011-09-14 @ 09:39:11
URL: http://ksomikarin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0