Whitecross Farm...

... ligger i England, 3 1/2 timmes resa från England å är en gammal gård från 1764!
Där har Mark & Sally Bailey en kombinerad bostad och butik. Fantasi och personlighet kännetecknar både hemmet och verksamheten och OM eller rättare sagt NÄR jag kommer till England så tror jag nog min nyfikenhet letar sej fram till deras liv och hem! :)






Å nu har jag blivit kär i ett element åxå?! Jag får aldrig nog av det där lite annorlunda! Deras hylla av gamla fruktlådor är ju helt kalas!



Roliga detaljer som den stora saxen å jag älskar dom lite ruffa ytskickten på både väggar, tak å dörren..



Här finns visst bara ett ord som passar in.... WOW!



Å hur läcker är inte den här sängen av vattenledningsrör?! I ♥ IT!!
Hela repotaget kan du läsa mer om här!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0