Skofetish jag?!

Jag vet inte hur det är för er del men jag skulle utan tvekan kunna köpa HUR MYCKET SKOR som helst!

Till å börja med är jag ett riktigt snekerfan, det finns ju en uppsjö med shyssta sneakers nu för tiden, låga, höga, färgglada å bara väldigt enkla, ja kombinationerna är oändliga...

För att inte tala om alla shyssta kängor å boots?! Sommar, höst, vinter å vår... Alla årstider kräver ju sin sko å det är rätt trist att bara enbart hålla sej med en sko/säsong, jag vill ha massor!!

Å känner du som jag tycker jag du ska göra som jag å gå med i den HÄR TÄVLINGEN som TLC å BRANDOS har å ha möjlighet att vinna inte mindre än 40 PAR SKOR!!



Så nu håller jag tummar å tår att gudarna i skohimmlen ler mot oss å önsker er lycka till!!

Tills vi ses igen, kram å puss å :) på er!




Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Så mkt härlig inspiration och fina bilder det fanns här hos dig. Hit återkommer jag.

2011-05-27 @ 14:14:34
URL: http://ninaruthstrom.se
Postat av: Svar:

Va härligt att du hittade hit å kul att du gillade vad du såg... :)

Du är varmt välkommen tillbaks! Kram

2011-05-28 @ 08:55:51
URL: http://ksomikarin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0