a´la Indien

Sorry för den otroligt kassa uppdateringen, har jobbat långhelg... Jag jobbar för er som inte vet som personlig assistent annars å har under helgen här jobbat 52timmar fördelat på två dygn så mycket mer än det hinner man inte...

Men nu har jag gått på FRIVECKA!! :) Å tur är väl det för till helgen har jag bestämt mej för att ha loppis här hemma eller rättare sagt i vårt garage så i veckan ska här RÖJAS järnet, så gott som ALLT ska bort å det jag inte lyckas bli av med ska jag skicka iväg till Emmaus en second hand butik kan man väl kalla det som har allt fr möbler, porslin, kläder, lampor.... Ja där kan man hitta d mesta. Det KAN vara en riktig skattkammare i mellanåt :)

Så känner jag mej rätt så önskar jag nog efter den här veckan mej bort till världens ände eller åtminstone bort till... INDIEN! ♥







Vilket härligt hem m massor med färg!! Här hemma är det mesta vitt å även om jag tycker det kan vara otroligt vackert så känner jag ända in i märgen hur jag längtr efter FÄRG!! Det får ett hem att leva känner jag... Det känns också mycket mer personligt, dom allra flesta har ju vitt, vitt å lite mer vitt... NEJ nu får jag hoppas att "vårt" hus får bli VÅRT på riktigt å oj va kul det skulle bli!! :)

Tills vi hörs igen, kram å puss å NJUT av solen!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0