Livskvalité..

God middag härliga fantastiska lördag, solen skiner å jag med den.. :) Började den här dagen med en prommis med vår sötnöt Agnes i skogen här hemma = LIVSKVALITÉ!! Fortsatte dagen med att lägga mej på sängen för att bläddra i senaste nummret av Lantliv, åxå det LIVSKVALITÉ!! Har spelat spel med mini, Oggieboggie - LIVSKVALITÉ, igen!! ♥

Å nu har jag bloggat lite å hittade den här helt fantstiska hemgjorda lampan å vart totalt hooked, med andra ord fler projekt på gång... Börjar starkt fundera på om jag har en LAMPfetisch, alla har vi väl våra svagheter å min är LAMPOR!! ...ja å så KUDDAR förstås! Japp, kuddar å lampor kan man ALDRIG få för mycket utav eller?



Inte sant, helt ljuvlig!?! ♥

Kvällen kommer att gå i musikens tecken, vi måste ju se hur det går i Melodifestivalen. Min favvo försvann i andra chansen men tycker att Danny´s å Swingfly´s bidrag är helt ok så jag får väl hålla till godo med dom.




Spelar min melodifestivalfavvo Loreen m låten "My heart is refusing me" å önskar en en trevlig lördag å till vi syns å hörs igen kram å puss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0