Sanna mina ord....

Ni kanske kommer ihåg att jag för ett tag sen var nyfiken på vad Petter & LOKA skulle hitta på för samarbete... Ni har säkert sett vattenflaskorna i affärena... LOKA FEATURING PETTER?! Min favvosmak är smultron/citron å på sista flarran fanns det en kod som man knappade in på Lokas sida å vips så hade man Petters nya alster hemma, grym låt! ME LIKE!! Håll till godo!! :)


Å om dtygt en vecka närmre bestämt på fredag den 1/7 under årets Peace & Love festival kommer Petter å ska hålla en timmes lång konsert.... Weeeeehoooooo!! Jag har sagt att jag kommer att stå längst fram, vi får väl se om jag lyckas m det men DÄR ska jag vara iaf!!
Tills vi hörs igen, kram å puss på er!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0