Drömmar om plåt...

Hej, oj nu var det ett bra tag sen jag uppdaterade.... Men d har verkligen varit fullt upp här hemma, mitt äldsta ♥ har varit i Turkiet å jag var till Arlanda å hämtade henne igår.. SKÖNT!! Hon var så brun å fin, hade haft det jättevarmt å skönt :)
Sen har jag ju mina andra två små med fotbollsträningar, läxor å allt annat som hör vardagen till å så har jag själv jobbat två dygn å då tycker jag ibland att man inte hinner så mycket mer... Idag har jag tvättdag här hemma för imorn är det min tur att fara iväg, dock inte lika långt som till Turkiet men ner till Skåne iaf... drar dit m min brukare å en till assistent å kommer hem först på fredag.
Sen står mitt vardagsrum på tur att få sej en makeover, har massor me ideér å hoppas på att kunna förverkliga dom så gott det går... :)
Jag är nämligen på jakt efter lite plåt, den får gärna vara lite rostig å se lite så där väderbiten ut ♥ :) Har nämligen tänkt klä en vägg i v-rummet med plåt, tror det kan bli jättecoolt å jag känner mej SÅ taggad!! Lovar att komma med bilder senare!! :)
Så länge så kommer här lite fantastiska inspirationsbilder, håll till godo!!



FANTASTISK plåtvägg!! :)



lika fantastiskt plåtskåp! :)



för att inte tala om dom här shyrre kranarna!! Dom här bilderna hittade jag på här! Kram å puss på er tills vi hörs igen!! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0