Är d möjligt?!

Att min Linafina ska gå ur 9an?! Jag fattar det inte, min lilla kicka har blivit så stor... Idag har dom haft en skön dag vid Båtstadbadet alla nior å nu på kvällen hade dom 3rätters middag på skolan me alla lärare... Lärarna hade knåpat ihop en sång å anordnat lite lekar å ett bildspel på alla elever, lämnade inte min Lina oberörd ♥ När jag kom å skulle hämta henne rullade stora krokodiltårar ner för hennes kinder, min lilla skrutt! Hon kommer sakna sina vänner...
Hon är en av dom finaste människorna jag känner, så otroligt varmhjärtad å fin på både in å utsidan!! Min fina Lina alias Gullan! Jag älskar dej å är helt ÖVERTYGAD OM att du kommer att få fler vänner i framtiden å flera utav dom du har redan nu kommer du att följas åt med resten av livet... ♥ :)



Å till sist ska jag hålla tummar å tår att det blir en STOR sol imorn för då vankas det bal för mitt ♥



Kommentarer
Postat av: Johanna

ja tiden bara rasar iväg...

jag önskar henne all lycka i framtiden till din fina Lina...



"Lycka Till Lina ! Du kommer och gå långt !"



Kram

2011-06-14 @ 10:19:20
URL: http://frureija.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0