Innan jag kände dej....



Hej mina vänner :)

Nu var d LÄNGE SEN igen, vår sommar å semester har inte vart riktigt som vi tänkt oss så här långt... D började ju först med att Oggieboggie hade 40 graders feber i drygt en vecka för att det i förrgår skulle vara min tur att ta över... :( Vaknade å fick inte upp ena ögat, hade svullit upp i min ena halsmandel å hade även lyckats dra på mej örvärk, ALLT under en å samma natt?! Ringe farbro Doktorn å fick komma med detsamma, hade fått en propp i halsmandeln å ögoniflammation... Örat värkte nog bara för att halsen var så svullen att d tröck på ngn nerv..
Doktorn var lite fundersam, hade inte sett ngt liknande nån gån förut... Typiskt mej!! :/ Jag ska ALLTID göra allt rejält när jag ändå är i farten... ;)
Nu har jag iaf fått medecin å hade det inte blivit bättre innan imorn skulle jag ringa honom igen.

Man kan hålla sej för skratt!! Å när jag kom hem hade min Adam 40,1 i feber.... Ja man kan bara hoppas att dom 2 kommande veckorna blir "friskare" :)

Så för nu spelar jag bara en av Melissas nyare alster. Hon är duktig den bruttan, ser fram emot att höra hela hennes skiva!
Må så gott tills vi hörs igen, kram å puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0