Det blir sällan som man tänkt sej men d kan bli bra ändå! :)

Ja gullvippor, så är det... Som ni såg igår så var vi laddade för en vecka på sportfältet å Dalecarlia Cup, för er som inte vet är det en fotbollscup med ca.280 lag i åldrar fr 8-16år och i år är det lag från 14 länder med, Norge toppar som vanligt m 25 lag, andra länder är Mexico, Malta, Spanien, Tyskland, Italien m fl.

Men igår kväll när vi kom hem hade min lilla Oggieboggie dragit på sej feber... 39,7 så vi blir hemma å kurerar honom idag å hoppas att det är snabbt övergående!

Men jag håller ju på med vårt v-rum, målar både möbler å väggar å jag börjar se att resultatet nog blir som jag tänkt mej! Det svåraste är ju att inte bli för ivrig å "rusa iväg" utan försöka tänka genom å känna efter hur jag vill ha det INNAN jag redan smällt upp nåt på väggarna t.ex! :)
Som tur är har jag semester, kan jag nog behöva om jag ska hinna me alla projekt jag har på g... ;)

Å för er som har semster å inte har NÅGONTING att göra så kanske det här ser lockande ut...








Härliga sommarbilder fr IKEA!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0