Brunt på väg tillbaka!



Dom här stolarna är i min mening to die 4 ♥



Det jag gillar med det här bordet är mixen mellan det ruffa hjulen å det mjuka trät.. Båda fr House Doctor!

ALLT från Dixie





Här var det LOVE at first sight ♥



Å tofflorna skulle jag mer än gärna stoppa fötterna i :) Hittade både dessa godingar på Inreda.com!
Tror att dom allra flesta av mina kompisar skulle säga att jag är en "vit" person å det stämmer! Men känner mer å mer att jag börjat kolla efter bruna detaljer, det trodde jag ALDRIG!!! Tror en mix av den vita basen skulle mjukas upp lite med bruna detaljer... Vad tror ni?! :)


Kommentarer
Postat av: helene mattsson

Märkte det mörka i stockholm nu.... men mixen med allt vitt blir nog toppen.... Ljust & fräsht med Scyffert & Lindström vore nog kul....

2011-02-28 @ 23:07:27
Postat av: Svar:

Hej Helene! :)



Va kul!! Jag vet visst finns det MASSOR me trevligheter nu i bruna nyanser!! Det har ju bara vart vitt, vitt, vitt å även om jag ÄLSKAR vitt så gillar jag att bryta av..

En mix av vitt, brunt, rufft, lite industriellt <3 behövs inte mer för att mitt hjärta ska slå dubbla slag.. ;)

Å jag är HELT ÖVERTYGAD om att Ljust å fräscht m Henrik & Fredik kommer att bli en hit!! :)

Må så gott å tack för att du tyckte till! // Karin

2011-03-01 @ 00:28:55
URL: http://ksomikarin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0