Stoff & Stil!

Hej svejs alla glada! :)

Jag har kommit hem efter att jobbat ett dygn igen, satt mej ner i soffan å bläddrade i min senaste Stoff & Stil som kom med posten å vart väldigt glad då jag hittade superfint tyg med fototryck, påminner mycket om by nord:s helt underbara tryck fast dom flesta av deras är ju i svart vitt...







Måtten på trycken är 64*75 å priset/tryck är endast 49,95:-!!! :D

Mycket mer än så behöver inte jag för att känna mej glad, dom ska jag klicka hem å göra mej ngr kuddar av!
Må så gott å hej hopp tills vi hörs igen!! :)




Kommentarer
Postat av: Johanna

snyggt, tänk om man bara kunde sy :)

2011-08-21 @ 19:16:02
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Svar:

Ja visst är dom snygga!! :) En kudde tror jag absolut du fixar, lägg bara rätsidorna mot varann å sy m raksömn runt om hela förutom en liten bit så du kan vända den rätt å tråckla ihop det för hand ELLER så kan du sy ihop den på tre sidor å sätta två band i över eller nederkant å bara knyta ihop dom.... ELLER så ber du ngn vänlig själ, typ mami att förbarma sej en liten stund över dej! ;) Lycka till!

2011-08-21 @ 19:35:48
URL: http://ksomikarin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0